I faced numerous obstacles to write this blog. and I hope you're happy and want to see some pages of my life!

Senin, 14 Juni 2010

buktiin kalu lu emang bisa

buktiin kalo lu emang bisa jadi sahabat buat gua .
kalo lu bisa jadi sahabat yang ga ngomongin gua ke temen" FB lu,
1. lu bilang apa ke bianca ? lu jeles gua deket sama gigi . lu bilang gua ngerebut cindy di sekolah jadi lu ga punya temen di skolah.
2. lu bilang apa ke cynthia ? lu bilang gua ngeeadd temen " FB lu .
lu nge-BACA BBM GUE ! lu baca bbm gua sama si bianca .
gua cuman lu mau ngebuktiin kalo lu emang bisa jadi sahabat buat gua .
lu bilang ke gigi katanya gua di katain rambut bau pas kelas 7 ? hello , ta gua ga sekelas sama lu dan gua ga deket sama lu .
kenapa lu ga ngomong pas di gading ? lu malah ngomongin gua di belakang
kalo lu ga demen gua deket sama bia , lilin and gigi tinggal bilang lah ta .
yg perlu lu tau . gua sama bia kenal bukan dari gua add friend fb . gua kenal lilin , dia yg add gue . dan gua kenal gigi gue ng follow twitter dia .
3, masalah lu ketemuan sm bas . lu jalan sm bia sm lilin apa lu ngajak gua ? gak kan , gua ga knp" . gua ga kesel lu ga ngajak gua ato apa . tapi pas gua pergi sama gigi , lilin , bia . knapa lu malah kesel lu bilang ke cynthia kalu gua pergi ga ngajak lu ?!
prove if you really can be friends for me.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar